top of page

Keliaujame...

2010-09-25

Pabuvojome LR Prezidentūroje.

Vilniaus Planetariume visiems labai patiko įdomi paskaita „Žemė ir pavojai iš kosmoso“.

Grįždami namo užsukome į Molėtų Observatoriją, supažinome su Lietuvos ir pasaulio astronomijos naujienomis, teleskopais, nuostabaus grožio spalvotomis planetų, žvaigždžių, ūkų, spiečių, galaktikų nuotraukomis. Pamatėme 165 cm skersmens teleskopą- didžiausią mokslinės paskirties įrenginį Šiaurės Europoje.

(Daugiau skaitykite čia.)

​​2010-10-24

Vilniaus Jaunimo teatre žiūrėjome spektaklį „Ronja plėšiko duktė“

Astrida Lindgren viena žinomiausių pasaulio vaikų rašytojų. Jos išverstos knygosį 58 kalbas. Jei sukrautume jas vienas ant kitos, išeitų 175 Eifelio bokštai. O suguldžius į eilę būtų galima tris kartus apjuosti žemės rutulį.

„Ronja plėšiko duktė“ - viena paskutiniųjų Astridos Lindgren apysakų.

Miškinguose kalnuose šalimais įsikuria dvi tarpusavyje nesutariančios plėšikų gaujos - Matiso ir Burkos. Matisas prieš 11 metų susilaukė mylimos dukters. Netikėtai jis sužino, kad ir Burkai lygiai prieš 11 metų gimė sūnus. Iš kartos į kartą besitęsianti ambicinga gaujų konfrontacija yra bejėgė prieš nepalankiomis sąlygomis užsimezgusius vaikiškai nuoširdžius jausmus. „Tai jautri ir nuotykių kupina dviejų vaikų draugystės tvirtėjimo istorija“ - taip spektaklį apibūdina režisierė Dalia Jokubauskaitė.

2010-12-18                    Ir vėl keliaujame...

Vilniaus Radvilų rūmų muziejuje apžiūrėjome tarptautinę parodą „Kaip tai atsitiko Didžiajame mūšyje...Žalgirio atodangos“ skirtą Žalgirio pergalės 600 metų jubiliejui (1410-2010). Vėliau vyko edukacinė pamoka „Žalgirio ginklai“.

Vinco Mickevičiaus - Krėvės memorialiniame bute - muziejuje susipažinome su rašytojo gyvenimu, veikla, kūryba.

Keistuolių teatre žiūrėjome nuotaikingą Kalėdinį spektaklį  „Pati pačiausia pasaka“.

2011-03-18

Panevėžio J. Miltinio dramos teatras

Panevėžio J. Miltinio dramos teatras. Turėjome puikią galimybę  susipažinti su teatro užkulisiais, grimo kambariais, kūrybinėmis dirbtuvėmis. Intriguojančios kelionės po Melpomenės valdas vadovas buvo  aktorius Laimutis Sėdžius. Turėjome puikią galimybę ne tik geriau pažinti legenda tapusią menų šventovę, bet ir daugiau sužinoti apie aktoriaus, scenografo, grimuotojo, meno, meno vadybininko, šviesų ar garso režisieriaus profesiją.

Po įdomios pažintinės ekskursijos, žiūrėjome režisieriaus V. Jevsejevo spektaklį „Visada tavo. Anna Frank“ (2-jų dalių drama pagal F. Goodrich ir A. Hackett pjesę „Annos Frank dienoraštis“.) Spektaklis - jaudinantis scenos dokumentas - ne apie karo baisumus, ne apie stulbinančius mirusiųjų žydų skaičius...Šis spektaklis skirtas žmoniškumui ir meilei, tikėjimui ir vilčiai.

„...Jeigu yra Dievas (mano išniekinta širdis nieko daugiau netrokšta), tai prieš jį stovi ne tautos, o tik žmonės, ir jis teis kiekvieną pagal jo nusikaltimo dydį ir išteisins, žiūrėdamas, kiek anas kaltas...“ F. Durrenmatt

2011-04-17

2011-05-28

Ir vėl lankomės Vilniuje...

Šįkart nusprendėme pasidomėti  praeitimi. Vilniaus Nacionalinio muziejaus Senajame Arsenale susipažinome su baltų gentimis.

Nacionaliniame operos ir baleto teatre žiūrėjome lietuvišką operą vaikams „Bruknelė“, pagal Martyno Vainilaičio pasaką. Tai nuotaikinga 2 veiksmų opera, kurioje gėris nugali blogį, pildosi visos svajonės.

2011–5–05–28

Kokias paslaptis slepia požeminis Vilnius? Atsakymą į šį klausimą bandėme surasti vienos ekskursijos metu.

Susipažinome su Bernardinų bažnyčia. Pabuvojome Šv. Florijono (Trijų Karalių) koplyčioje, gotikiniame kiemelyje, presbiterijoje - vienuolių chore, požemio kriptoje, gotikinės varpinės bokšte. Sraigtiniais laiptais kopėme į bažnyčios palėpę, iš kurios matoma nuostabi Vilniaus panorama.

Pabuvojome ir Gintaro galerijos ,J. ir M. Šlapelių namų - muziejaus, Šv. Jono gatvės galerijos rūsiuose. Išgirdome daug legendų, pasakojimų.

Molėtų Etnokosmologijos muziejuje per požeminę  galeriją, tarsi mitologinio medžio šaknimis, kilome aukštyn. Susipažinome, kaip penkiose salėse pristatomi skirtingi žmogaus, žmonijos ryšiai su Kosminiu pasauliu (senieji etniniai ryšiai, pasaulio matavimai, kalendoriai, astronomija, kosmonautika, nežemiškos gyvybės paieška, mūsų civilizacijos ateities galimybės). Pakilome ir į apžvalgos aikštelę, kuri yra 32 metrų aukštyje. Grožėjomės atsivėrusiu įspūdingu vaizdu: matomi net 6 ežerai, Labanoro girios panorama.